★ LAST FRIDAY NIGHT ★
sedih :(
Monday, January 3, 2011 | 0 Party[s]
sedihnye ase ary ni......balek skola ingtkn bole lps rndu n 4we tp len plak jd......hurmmmm......balek jer skola ade mizkol from 017******* n mcg.....4we ckp family dye mrh col aq?ermmmm...enth yer enth tdk....aq hrp bole cye n dye tp xbole....aq skt aty.....my heart has ruin u know.....if u hav sumone more better from me,u should go n get her.....dont make fools mith my heart.....im juz ordinary person that always fail if love with sumone....aq cme hrp dye xmaen kn aq....aq xske owg maenkn aq....klu nk maenkn xpyh cple der.....aq xske k.......enth la aq ckp kt dye wt mse ni xpyh mcg la sng ckit ur family xtau kwujudan i kn.....lg hepy la idop u....i juz hope a better life 4 u......if u happy,im happy 2....btul la owg ckp kna ade pgorbanan dlm bcinta.....n kte hrus brkorban klu syg an owg 2......n aq brkorban,bia dye slesai mslh dye n family uh.....bia kn aq keseowangn....ermmmm.....mybe skt jer ase aty ni klu xdpt mcg n awk tp nk wt cmner da 2 takdir kte.....kte kna trima,jgn sesekali mnnolaknyer....cnta yg sjati akn dtg klu ade pgorbanan.....xlari pun gnung d kjar....ag pon gnung xder kaki deeeeerrrrr.......so,gnung xley lari.....(smpat la wt lawak) ....aq sedih ni :( ase skt aty xilg lg....enth la ase cm dye ade sumone yg len....haishhhhh,dugaan2 knpe kau xpegi jer kt owg len? :(

MyEm0.ComMyEm0.Com


Aku tak selalu baik dan juga tak selalu benar, Sekali waktu aku begitu baik dan juga kadang sangat bodo. Aku hanya manusia biasa seperti yang lain, punya asa yang kadang-kadang tidak bisa diterima akal. Aku bersyukur bisa mengalami ini semua, perjalanan jiwa menemukan jati diri, aku senang bisa punya rasa syukur atas nikmat yng Tuhan berikan kepadaku. Aku sadari semakin aku bersyukur semakin banyak kebaikan yang kutemukan. Aku temukan, tidak semua mesti difikirkan secara logika, aku hanya bersyukur dan bermimpi setinggi langit… tanpa rasa takut, khawatir atau cemas. Kulakukan segala sesuatu dengan tulus menggunakan persaanku, kujalani cobaan dengan sabar dengan perasaanku, ku bersyukur yang semua terjadi membuat aku lebih kuat dan lebih dewasa.
” Aku mencintai hidupku apa adanya”
MyEm0.Com
Bonjour
Stranger ?

Hello Peeps !
You have stuck to no where. Welcome to my blog. Respect me and I will respect you too.

• TODAY IS FRIDAY MEANS IT'S PARTY TIME •